Erhverv

Sejer Security hjælper dig med at sikre din virksomhed bedst muligt

Erhverv

SEJER SECURITY tager hånd om din virksomheds sikkerhed. Vi er professionelle i vores tilgang til at få gjort din virksomhed til en tryg arbejdsplads, både når du og dine ansatte er på job, og når I har fri. På den måde kan I føle jer trygge på arbejde, men også efter fyraften.

Møde

Første vigtige møde med besigtigelse af den bygning, der skal alarmeres

Det første møde er vigtigt i den forstand, at vi kommer ud til dig og ser på din virksomhed og på, hvordan vi bedst får den sikret, så du og dine ansatte kan føle jer trygge. Fastsættelsen af første møde aftaler vi enten over telefon eller mail, hvor vi finder en tid, der passer dig.

Aftale

Aftale om den præcise form for alarmanlæg

Efterfølgende går vi i gang med at finde den bedste løsning til dig og din virksomhed. Her foretager vi en vurdering af hvilken form for alarmanlægstype, du har brug for, samt beregner det præcise antal komponenter. Anlægget designes præcist til dig og din virksomhed. På den måde får du og dine ansatte den størst mulige tryghedsgrad.

Opsætning

Bestilling og opsætning af komponenter til præcist tilpassede løsninger

SEJER SECURITY sørger for alt lige fra bestilling af de rette komponenter til opsætning af disse i din virksomhed. Når alle komponenter er klar til opsætning, aftaler vi en tid, der passer ind i din kalender. Når anlægget er sat op, får du en fremvisning, hvor du instrueres grundigt i brugen af de forskellige komponenter i alarmanlægget.

Lad eksperter stå for din sikkerhed

– kontakt os

Udfyld formularen, og få et uforpligtende tilbud på din opgave. Vi vender tilbage hurtigst muligt.

Du kan også ringe til os på 70 70 17 70